* - Punkty Obowiązkowe
Zdjęcie postaci: (Max. 4, w tym 1 gif) Proszę najlepiej o wybranie postaci występującej w anime, dzięki temu będziemy mogli stworzyć prezentacje, których przykłady widnieją w zakładce postaci. Dodatkowo możecie wybrać własny wzór oto przykłady: wzór[1], wzór[2], wzór[3], wzór[4], wzór[5], wzór[6]. wzór[7], wzór[8].
informujemy jednak, że arty nieodpowiedniego rozmiaru lub słabej jakości, będą wymieniane przez administrację samodzielnie.
*Imię postaci z wyglądu: I dodatkowo proszę o nazwę anime, gdyż admin sam wybiera gif, jednak można podać mu propozycję.
*Kontakt: Będzie on utajniony, więc można podawać wszelkie możliwe sposoby kontaktu i do tego informację, przez co opowiadania będą najczęściej wysyłane do adminów.
*Tożsamość: Imię i nazwisko.
*Motto:
*Płeć:
*Orientacja:
*Wiek:
*Szkoła:
*Klasa: 1-9 kl. min. 14 lat, max. 25 lat. 14 lat to klasa 1., 15 lat to klasa 2. i tak dalej, aż do 9 klasy; admini zdecydowali się dodać kilka lat, w razie gdyby ktoś nie zdał roku.
*Zauroczenie/Związek:
*Pochodzenie:
*Aparycja: Nie odpowiadaj krótko, opisz. Wysil się.
~Włosy:
~Oczy:
~Sylwetka:
~Ubiór:
~Inne cechy charakterystyczne:
*Znamię: Na jakiej części ciała nosisz znak swojej szkoły? Jeśli jest to obszerna część, jak plecy czy ręce, opisz dokładnie gdzie. Więcej w "gildiach".
*Zainteresowania:
*Mocne i słabe strony:
*Runa: Podczas ataku swoimi mocami, wytarzasz w powietrzu znak/runę. Jak on wygląda? Jest to też twój znak rozpoznawczy.
*Żywioł: Proszę sprawdzić, czy się nie powtarza -jako rozwinięty. Tylko jeden. Podać jeden z pięciu podstawowych. (Zakon Vendeval, musi tu również wpisać, przyszły prawdopodobny żywioł, wszystko wyjaśnione w zakładce "poziomy")
*Moce: KONIECZNIE, muszą dotyczyć tego samego żywiołu. Początkowo max 2.
*Miejsce zamieszkania: Akademik lub mieszkanie, przy czym niepełnoletni uczniowie mieszkają z rodzicami.
*Relacje: Z postaciami z bloga
*Rodzina:
*Charakter:
*Lvl: 0
*Typ rozwoju: Zakon Vendaval
*Statystyki:
| Siła - Siła fizyczna postaci. Mierzy siłę twoich ataków, jak dużo twoja postać jest w stanie unieść; w dużej ilości wpływa na wytrzymałość postaci.
| Intelekt - Siła ataków magicznych.
| Wytrzymałość - Kondycja postaci. Jak dużo ataków twoja postać da rade wykonać podczas walki.
| Refleks - Mierzy zwinność, szybkość ataku, poruszania się, a także celność. Ma wpływ na to, jak trudno jest trafić naszą postać, jak szybko unika ataków. (Kontrą jest większa ilość Intelektu i Refleksu. Jeśli obie te statystyki są wyższe, bez problemu trafisz swojego przeciwnika)
| Charyzma - Mierzy umiejętności społeczne(czy szybko nawiązujesz znajomości) i wygląd. Wpływa na zdolność handlu i reakcje bohaterów niezależnych (np.: Nauczyciele, czyli NPC).
| Odporność - Jak odporna jest twoja postać na ataki magiczne oraz fizyczne.
| Percepcja - Mierzy otwartość bohatera na otaczający go świat. Zdolność znajdowania pułapek, ukrytych wrogów lub skarbów (przypomina tropienie). Wpływa na dystansowe ataki (np. strzelanie z kuszy lub pistoletu).
| Szczęście - Opisuje, jak duże szczęście ma twoja postać. Może wpływać w zasadzie na wszystko. Nawet przebieg twojej walki. Często dzięki szczęściu Twoje ataki są silniejsze niż normalnie.
*Ciekawostki:*Pieniądze: 10 000 Ludli
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz