piątek, 10 sierpnia 2018

Admin

Darmowy hosting zdjęć i obrazkówWitam! Jak gif pięknie pokazuje, łatwo się domyślić kim ja jestem. Nowym adminem! Oczywiście podejrzewam, że część z was nie wie o co chodzi tak więc zasługujecie na wyjaśnienia. Dotychczasowy admin Talon, nie jest w stanie prowadzić dalej bloga i wykonywać swoich dotychczasowych obowiązków, tak więc by powstrzymać kataklizm, którym byłoby jego zamknięcie, stałam się nowym adminem. Dlaczego ja? Mam porównywalne zdolności graficzne co Pacyfista, a fakt, że jesteśmy rodzeństwem pozwala na łatwą wymianę danych, zapisów roboczych, czy też czcionek. Dzięki czemu szata graficzna bloga nie powinna się drastycznie zmienić. Oczywiście przepraszam jeśli moje twory nie będą równie fascynujące, lecz dam z siebie sto procent! No i bądź co bądź, komu zaufał by lepiej jak nie własnej siostrze? (/ ̄(エ) ̄)/ Dodatkowo mam kilkuletnie doświadczenie w adminowaniu. Lecz przejdźmy do bardziej interesujących państwa informacji. Co powinno być do mnie wysyłane? Oto odpowiedź: dosłownie to samo co Talonowi; opowiadania, formularze, rezerwacje... Różnego rodzaju pomysły, które będę przekazywać staremu adminowi do akceptacji. Bądź co bądź on jest ojcem tego bloga, więc nasze obłocone grzechami rączki nie zrobią nic bez jego wyraźnej zgody. Jest on swoim rodzaju szefem, czy tam bóstwem, a my jego pachołkami. Takie życie. ヽ(°◇° )ノ No więc czekam na owocną współpracę, ja zaczynam robotę, od jutra? Pozdrawiam i wiśta wio! Pchajmy ten wspaniały blog do przodu. Niech twórca będzie z nas dumny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz