sobota, 21 kwietnia 2018

Wybory

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Dziękujemy wszystkim, którzy podjęli się wzięcia udziału w wyborach! Nie ważne jakie będą wyniki każdy z was dostanie drobny upominek. Zapraszam do zapoznania się z przemowami kandydatów i do głosowania, na co są cztery dni!

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Taiga Mortem
Witajcie! Nazywam się Taiga Mortem, należę do Akademii Tori i aktualnie chodzę do 8 klasy. Niektórzy z Was zapewne mnie nie znają albo kojarzą tylko z widzenia, jednak nie to jest teraz najważniejsze. Spotkaliśmy się tutaj wszyscy z powodu wyborów. Nie będę przeciągać, nie jestem ideałem, ani aniołem, który do wszystkich wyciąga rękę, aczkolwiek nie zajmuje tutaj miejsca bezpodstawnie. Problem z nauką? Oczywiście, że Ci nie pomogę, nie jestem od tego, mamy od tego wykwalifikowanych nauczycieli! Zapewnię wszystkich uczniom z problemami specjalne zajęcia, na których dany temat z przedmiotu będzie omawiany jeszcze raz, a nauczyciel będzie się skupiać na tym, czego nie rozumiecie. Co więcej, jeśli wybierzecie mnie jako waszą przewodniczącą, zapewnię zmiany na stołówce. Nie tolerujesz laktozy, a może glukozy? Masz specjalną dietę lub chcesz zjeść coś słodkiego? Żaden problem, wprowadzę szwedzki stół, z którego będziecie mogli korzystać nie tylko w czasie przerwy obiadowej, będziecie mieć do niego dostęp przez cały dzień, niezależnie od godziny. Wycieczki to kolejna rzecz, którą należy zmienić, czy nie mamy ich za mało? Proponuje więcej wypadów do profesjonalnych tancerzy, na pokazy, a także kursy, co więcej powinniśmy mieć więcej odpoczynku, gdyż nie samą nauką człowiek żyje. Zapewnię nam wyjazdy do kina, teatru, a także na basen czy łyżwy w zależności od głosu Akademii. Również w pokojach Akademickich powinny zajść zmiany. Dlaczego wychodząc na miasto, musicie się z tego tłumaczyć i jeszcze przychodzić o określonej godzinie? Nie obiecuje, że tego nie będzie, ale mogę obiecać, że będę o to walczyć całą sobą! Najważniejsze jest jednak to, że nic nie będę robić za waszymi plecami, jakiekolwiek decyzje będziemy podejmować razem, dlatego uważam, że warto głosować na moją osobę, mimo wszystko róbcie to, co chcecie.

Blue Dream
Jestem tylko mikrusem, który wie o co ma walczyć. Mało co umiem, świetnie wychodzą mi ciosy w męskie krocze i bywam upierdliwa. Głosujcie na mnie a gwarantuje, że będę pomagała każdemu z osobna jako przewodnicząca. Krótko, zwięźle i na temat.

Mobius Darkhomer
Witam wszystkich zgromadzonych. Nauczycieli, rodziców, oraz uczniów, dla których ten dzień jest możliwością dla polepszenia swoich warunków szkolnych, społecznych, czy też rozwojowych. Nazywam się Mobius Darkhomer i przez ostatni rok pełniłem rolę przewodniczącego szkoły. Na to oto miano chciałbym zasłużyć po raz kolejny. Reprezentowałem dumnie naszą Akademię w licznych konkursach tanecznych, jak i magicznych. Przez ostatni rok dzięki temu stanowisku nauczyłem się naprawdę wiele i wiem, jak ważne jest by zajęła je odpowiednia osoba, dlatego też chciałbym byście zaufali mi po raz kolejny. Chciałbym wprowadzić także kilka zmian, oczywiście takie, które jestem w stanie wprowadzić w życie. Nie będę obiecywał czegoś, czego nie mogę wam zapewnić. W tym celu specjalnie spytałem wielu z was o zdanie. Pierwsze poprawki pojawią się na stołówce, co prawda kuchnia jest bardzo dobra, lecz przygotowane zaledwie dwa dania, nie wszystkim muszą odpowiadać. Zostanie wprowadzone menu, by wegetarianie, czy też osoby nietolerujące białka mogły znaleźć coś dla siebie. W kwestiach Tanecznych jestem w stanie zapewnić nawet najmniej uzdolnionym możliwość wystąpienia na scenie, zaraz przy boku bardzo sławnych zespołów, które już niedługo pojawią się w naszym mieście w tym: Gorillaz, Thirty Seconds to Mars, Black Veil Brides, Metalica, Muse, BTS, EXO. Powinno to zastąpić atrakcje muzyki na głośniach, podczas przerw, gdyż wiele osób woli ciszę i spokój, co trzeba uszanować. Zapewniam również dodatkowe zajęcia po szkole trzy razy w tygodniu, po dwie godziny, które będę sam prowadził. Poświęcam tym samym dużo swojego prywatnego czasu, by to wszystko zorganizować, dlatego także prosiłbym o wyrozumiałość z Państwa strony, jeśli nie zawsze będę do dyspozycji. Chciałbym także z pomocą nauczycieli, którzy już wyrazili zgodę otworzyć nowe kluby, dla tych, którzy nie uważają tańca za całe swoje życie. Do naszej Akademii będą zapraszani uczniowie z innych szkół, by pokazali nam swoje zdolności, muzyczne, sportowe, plastyczne, czy aktorskie. Od razu podkreślam walki magiczne nie będą z nimi dostępne, podchodźcie do innych ludzi z szacunkiem, tym bardziej, jeśli Ci chcą wam pokazać część swojej pasji, a tym samym ich świata. Została do poruszenia ostatnia kwestia, która najprawdopodobniej jak zawsze, najbardziej was ciekawi, a dokładnie: wycieczki. Aktualnie są organizowane dwa razy w roku, czego nie mam zamiaru zmieniać, nauka jest ważna, więc proszę byście się na niej skupili i zostali jak najsilniejszymi magami. Wycieczki do kin, czy teatrów są już Państwa indywidualną sprawą i waszej chęci porozumienia się z wychowawcą. Chciałbym upewnić również, że wasze moce i żywioły będą w stanie się rozwijać, dlatego też najsilniejszy mag Lullaby zgodził się odwiedzać naszą szkołę raz w miesiącu, by szkolić was na swoich surowych zasadach. Wszyscy dobrze mnie znacie i wiecie, że nie rzucam słów na wiatr. Przez ostatni rok mogliście się przekonać czy byłem dobrym kandydatem na przewodniczącego. Znowu macie możliwość wyboru. Mam nadzieję, że dostanę ponownie zaszczyt reprezentowania szkoły swoim imieniem, nazwiskiem, twarzą, czy posturą. Razem z wami mogę zdziałać naprawdę wiele. Dziękuję wszystkim za uwagę.

April Maya Lautier
Brak przemowy

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Olivia Orianna Kendrick
Witajcie uczennice i uczniowie szkoły muzycznej Orin! Jestem Olivia Orianna Kendrick. Uczęszczam do czwartej klasy. Kilka słów o mnie. Należę do zespołu muzycznego The Sins, który podkłada różnego rodzaju piosenki. Jestem wokalistką, gitarzystką i perkusistką. Muzyka jest dla mnie jedną najważnIejszych części mojego życia, tuż obok przyjaźni. Nie boję się wziąć na siebie dużą odpowiedzialność, ani stanąć w obliczu wyzwania. Zawsze wyciągnę pomocną dłoń w stronę potrzebującego. Podczas mojej poprzedniej kadencji zauważyłam wiele istotnych rzeczy i chcę wprowadzić kilka nowych eventów, które na pewno urozmaicą Wasz pobyt w tej szkole. Chciałabym wprowadzić, oczywiście już ze wcześniejszą zgodą naszego dyrektora Fumikakiego Ina, pojedynki muzyczne. W ten sposób będziemy rozwiązywać spory w szkole przy pomocy naszych muzycznych zdolności, a nie pięściami. Chciałam również organizować pod koniec tygodnia nieobowiązkowe konkursy muzyczne, podczas których możecie dostać nagrody. Co więcej, planowałam, co jakiś czas zapraszać sławnych muzyków od naszej szkoły, aby udzielali nam jakiś dodatkowych lekcji lub brali udział w różnych eventach. Jestem otwarta na krytykę i nowe pomysły. Bardzo cenię współpracę, więc chętnie wysłucham Wasze opinie. Życzę miłego dnia! Dziękuję za uwagę.

Gaze Amun-Ra
Dzień dobry! Witam wszystkich zgromadzonych! Jestem Gaze Amun-Ra uczeń 7 klasy. Postanowiłem wziąć udział w kandydaturze, ponieważ chciałbym wprowadzić parę zmian w systemie naszej szkoły!
Po pierwsze! Przerwy są ewidentnie za krótkie, ani nie można dłużej z kimś porozmawiać, ani odrobić lekcji, czy poczytać książki. Zależy kto co woli. Dlatego też przerwa obiadowa z dwóch godzin powinna skoczyć na trzy! A reszta przerw wydłużona o dziesięć! Dodatkowo cały tylny plac Akademii jest zarośnięty drzewami, zetnijmy je i pozostawmy drewniane małe chatki, które można wynająć na jakiś czas by spokojnie spędzić tam chwilę samemu.. czy też z kimś.. Przez to, że nasza szkoła jest skupiona na muzyce, zapominamy o innym przyjemnym spędzeniu czasu, taniec! sport! Czemu by nie zebrać funduszy na powiększenie sali gimnastycznej? Jest nas tak wiele, że zrobimy to na spokojnie! W dodatku nie bolą was już pośladki od tych twardych krzeseł? Zapewnijmy sobie coś bardziej luksusowego! Jakieś ciekawe konkursy, nie tylko muzyczne! Na pewno macie również inne pasje! Czemu też nie zrobimy festynu na terenie szkoły, dla całego miasta! Co roku, każdy z nas pokazuje swoje umiejętności, łącząc z tym magie! Dzięki temu zdobędziecie możliwość zwrócenia uwagi znanych firm i łatwego znalezienia pracy w przyszłości! Grupowe wyjścia na zlecenia, to idealny sposób na zwiększenie swoich umiejętności i zarobienie w bardzo prosty sposób.
Tak więc wiecie co robić! Oddajcie swój głos na Gaze Amun-Ra! Dziękuję i liczę na was!

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Kiyuki Yoshida
Witam wszystkich tu zgromadzonych! Szanownego dyrektora, radę pedagogiczną oraz współuczniów na tym ważnym wydarzeniu w życiu szkoły. 
Znacie mnie zapewne z poprzedniej kandydatury albo z samych zajęć — Nazywam się Kiyuki Yoshida i obecnie należę do 6 klasy. Zainteresowania są tu mniej ważnym aspektem, dlatego postaram się uwydatnić to, co powinno mieć znaczenie. 
Jak wszyscy tu zgromadzeni posiadają wyjątkowe talenty związane z malarstwem, rzeźbą, czy innymi rodzajami sztuki, dlatego jako przewodniczący będę się starał zapewnić wam dogodne warunki do realizowania waszych pasji. Wycieczki w plener, zajęcia dodatkowe, jak i nowe możliwości dalszego rozwijania się. Wydaje się to nieco nudne...w końcu związane to też jest z samą nauką. Poruszyłem więc kwestie wyjścia poza mury szkoły — Same wyjścia krajoznawcze powinny tu być na miejscu, to samo inne wycieczki, by coś zwiedzić. Do tego włożę wszystkie siły, by uzyskać zgodę na wymianę uczniowską z innymi szkołami w tym pięknym mieście. Myśleliście kiedyś,jak to jest poczuć się jak gwiazda w teatrze? Lub sprawdzić swoje zdolności fizyczne? Może to być możliwe! 
Oczywiście nie zapomniałem o waszym zdaniu w tej kwestii. Stanowisko przewodniczącego samorządu jest trudne, a bez wsparcia uczniów ta funkcja nie miałaby najmniejszego sensu. Dlatego będę liczył również na wasze pomysły, jak i propozycje, które nadadzą tej szkole więcej życia i piękna. 
Mam nadzieję, że mogę liczyć na waszą pomoc? 
Jeżeli tak, zapraszam serdecznie do głosowania i dziękuje za uwagę!

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Keya Tabuchi
Serdecznie witam wszystkich zgromadzonych, nauczycieli, dyrekcję oraz Was uczniów. Nazywam się Keya Tabuchi i kandyduję na stanowisko przewodniczącej szkoły Adelal. Jako przewodnicząca będę starać się nie tylko stawiać cele ale przede wszystkim do nich dążyć. Zrobię wszystko, aby umilić atmosferę w szkole oraz abyście Wy - uczniowie czuli się tutaj swobodnie i naturalnie. Postaram się o zorganizowanie więcej kółek zainteresowań oraz zajęć pozalekcyjnych. Oczywiście takich jakich to Wy byście chcieli! Chcę również, aby odbywało się więcej wycieczek integracyjnych, ale i treningowych, na którym każdy będzie mógł się wykazać. Dołożę wszelkich starań, aby każdy z tutejszych uczniów czuł się wyróżniony i niezapominany. Starałabym się również o więcej imprez na terenie szkoły, takich jak festiwale, w których moglibyście sami zaprezentować co tylko chcecie. Będę dumnie i godnie reprezentować naszą szkołę nie tylko tutaj, ale również poza jej murami. Nie jestem idealna, więc nie mogę zapewnić, że nie będę czasami się myliła. Chcę jednak abyście mnie pozytywnie odbierali, chcę być kimś na kogo możecie liczyć w każdej sytuacji. Chodzi tutaj o Was! Ubiegam się o to stanowisko po raz pierwszy, więc niezbędna będzie mi pomoc innych tutejszych uczniów, ale zapewniam, że dam z siebie wszystko. Przewodniczący Kashim Kanda wypełniał swoje obowiązki i jego rządy były owocne. Chciałabym jednak spróbować i ja sprawdzić się w tym stanowisku. Rola przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego nie jest łatwa, jednak myślę, że podołam temu zadaniu. Dziękuję za uwagę.

Kashim Kanda
A więc słuchajcie płotki. Tą szkołą mogą zarządzać tylko najlepsi, a ja mam zamiast być tutaj numerem jeden! Gówno mnie obchodzi co myślicie, chcecie zrobić jakiś pożytek ze swojego życia, to głosujcie na mnie! Zrobimy ten Akademik od podstaw, nowe sprzęty do ćwiczeń, więcej zdań poprawiających kondycje, a co najważniejsze nasze moce! Do tej pory nie mieliśmy nawet jak ich rozwijać, jedynie dzięki nielicznym wycieczkom. Chcecie być coraz silniejsi? No to wiecie co macie robić! A więc kończąc tę dziecinadę.. Głosować na mnie kurwy albo wszystkich powybijam co do jednego!

Violett Ametarasu
Brak przemowy z powodu nieobecności

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Yukino Ishihara
Chciałabym serdecznie powitać szanownych nauczycieli, zapracowanych dyrektorów, ukochanych rodziców i przede wszystkim Was, drodzy uczniowie, bo przecież to Wy tworzycie tę szkołę. Ciepłe powitanie kieruję również w stronę pozostałych kandydatów, którzy tego pięknego dnia ubiegają się o posadę przewodniczącego swojej szkoły. 
Nazywam się Ishihara Yukino i chodzę do szóstej klasy, czego większość z Was jest świadoma, gdyż znacie mnie z poprzedniej kandydatury. Przez czas jej trwania miałam okazję przyjrzeć się temu jak działa nasza szkoła i jakie działania ewentualnie mogłyby ją udoskonalić, by w przyszłości najlepsi aktorzy na świecie pochodzili właśnie z naszego Leikari. Nasi uczniowie są bardzo zdolni, jedyne czego potrzebują, by rozwinąć swoje skrzydła w pełni, to odpowiednich środków, które z Waszą pomocą mogę załatwić.
Dla przykładu, szkoła mogłaby organizować wycieczki do znanych teatrów poza Lullaby, gdzie uczniowie spotykaliby się ze znanymi aktorami, poznawali tajniki ich pracy czy sposoby na radzenie sobie ze stresem. Takie przedsięwzięcie oczywiście wymagałoby zgody naszej szanownej dyrektor Miki Saeko, która jak wszyscy wiemy chce dla nas najlepiej, więc z pewnością przystanie na taki pomysł. Nie może się to jednak odbyć bez Waszego wsparcia w wyborze miejsca docelowego, aktora, z którym będziemy próbować się umówić... Praktycznie każdy aspekt takiej wyprawy byłby zależny tylko od Was. Dodatkowo warsztaty różnego rodzaju, między innymi z mistrzami wizażu, którzy podzielą się z nami swoją wiedzą na temat makijażu, który przecież jest ważną częścią występu. 
Pomysłów na podniesienie poziomu nauczania w Leikari jest naprawdę dużo, a wszystkie je chciałabym przedyskutować ze specjalnie powołaną do tego komisją, która składałaby się z uczniów. Skład takiej komisji byłby luźny, nikt nie byłby zobowiązany do przychodzenia na każde spotkanie. Jeśli masz czas, swoje zdanie i chcesz mieć udział w decydowaniu na temat życia naszej szkoły, to przychodzisz i decydujesz razem z nami w miłym towarzystwie przy filiżance herbaty. Dzięki temu każda podjęta decyzja byłaby naszą wspólną decyzją.
To tyle z mojej strony. Dziękuję serdecznie wszystkim za uwagę i liczę na Wasze wsparcie w tych wyborach.

Tooru Haruni
Tak więc.. Witam wszystkich, nauczycieli oraz uczniów. Zebraliśmy się tutaj by wysłuchać wszelkie przemówienia, które z waszą pomocą zadecydują o kolejnym przewodniczącym szkoły. 
Będąc szczerym nie wydaje mi się bym był najlepszym kandydatem, chociaż i tak chcę spróbować coś u nas zmienić. Chciałbym zrobić wszystko by jakakolwiek przemoc była zaprzestana na terenach szkoły, poprzez założenie kamer, oraz każdy kto się tego podejmie został ukarany. Często przez uczniów jest poruszana kwestia braku pracy domowej w weekend, nie zgadzam się z tym, nie powinno się przerywać swojej nauki, mogę jedynie spróbować organizować wycieczki integracyjne zamiast pracy domowej w weekendy. Wielu chce także szybciej kończyć zajęcia, więc proponuję skrócenie przerw o pięć minut i każdej lekcji o dwie minuty. Natomiast główną dwu godzinną przerwę, aż od godzinę. Chciałbym także umieścić na korytarzach pufy, by nie trzeba było przesiadywać ciągle na parapetach, co wiąże się składką od wszystkich po kilka złoty. Zebranie funduszy na remont teatru też jest gdzieś w dalszych planach.
Z czasem podejrzewam, że w mojej głowie zrodzi się więcej pomysłów, jednak na razie to wszystko. Dziękuję wszystkim serdecznie za uwagę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz