piątek, 30 marca 2018

Od Violett C.D Ravenisa


Kwiatka nie chciał, zrozumiałam jego decyzję. Rzecz którą chciał kupić powinna mieć w sobie to coś co on będzie wiedział, że to właśnie to on chce kupić. 
Przeszliśmy oboje do dalszych poszukiwań wyjątkowej rzeczy dla wyjątkowej osoby chłopaka. Zastanawiałam się kim może być ta osoba dla chłopaka. Dziewczyna? Babcia? Ciocia? Mama? Nauczycielka? A może chciał wyznać tej osobie swoją miłość?... dużo można by wymieniać odpowiedzi na to pytanie. 
Mój wzrok przykuły kolorowe ważki. Wzięłam jedna w dłonie, była błękitna. Rav zauważył że trzymam coś w dłoniach. Gdy zobaczył ważke zaczął nadawać jak katarynka, a jego wzrok mówił sam za siebie. Ogniki w jego oczach zaczęły ponownie płonąć oraz radośnie tańczyć. Chyba znaleźliśmy tą wyjątkową rzecz, jednak pozostawało pytanie broszka czy naszyjnik? No i jaki kolor?
Kąciki moich ust uniósły się delikatnie, tworząc na mojej twarzy delikatny uśmiech. Chłopak zrobił sobie chwile przerwy, aby zaczerpnąć oddech.
- Błękitny daje poczucie bezpieczeństwa, spokoju. Kojarzy się ze spokojnym niebem oraz oceanem. Fiolet jest związany z tajemnicą ale też ze zawartym kompromisem. Ten jasny fiolet... - wskazałam na ważke - ... daje dodatkowo nastrój marzycielsko - nostalgiczny. Natomiast ten odcień fioletu daje ci nastrój magiczny. - chłopak wsłuchał się w to co mówiłam. - Różowy wyraża miłość jaką darzysz drugą osobę, oraz uczucia takie jak szacunek, sympatię czy też przyjaźń. A szmaragdowy oznacza harmonię, ambicję i pokój - spojrzałam się na chłopaka. 
- A co powiesz na ważke w kolorach tęczy? - zwróciła się do nas starsza kobieta. - Dziewczyna ma prawdę odnośnie tego co oznaczają kolory, a kolor tęczy może oznaczać wszystko tylko musisz wyrazić to słowami młodzieńcze - udzieliła się sprzedawczyni. Miałam nadzieję, że trafiliśmy w sedno z kolorem. Teraz tylko pozostawało pytanie broszka czy naszyjnik?! To chyba było najtrudniejsza decyzja do podjęcia. Spojrzałam się na chłopaka.
- To jak? Ważka czy szukamy dalej? - zapytałam się Rav'a. 

<Ravenis?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz